TRÖTT MEN UTVILAD.. hoppas jag..

Åh, är trött!! Men det känns skönt iaf...  Vi gick o la oss 23.30 igår!  helt stört!! Det är bra när vi är mcket aktiva på dagen för då kommer vi i säng tidigt! Hade det vart en vanlig dag så hade vi ju inte lagt oss förrens vid 2tiden som senast.. haha..
Har iaf sovit riktigt gott inatt! Sov på Jims sida i sängen, det va skönt! Förutom att han typ glömmer att han ligger på min så han vänder sig ständigt mot sin sida på mig! hmm.. Men han va lite duktigare inatt;)

Snart ska vi åka till morfar o gänget igen. :) Idag blir det lax i ugnen och skagen smörgåsar. :) Ska bli muuums!! Haha..

Hoppas på att det här underbara vädret håller i sig oxå!! Funderar på o ta med mig brun utan sol-tuben o smörja mig där ute. vi får se. Mormor har tagit med sig symaskinen, så funderar på att ta med mina jeans ut så hon kan sy upp dom:) DOm är ju sjukt långa!!

Nä, nu ska jag duscha. :) Ha en toppen dag!!

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

*Haha.. men varför har ni bytt sida i sängen för?? Söta ni är! #skrattar# Hoppas ni hade en härlig midsommar.. Kramelikram*

2009-06-20 @ 15:21:32
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0