SÖNDAG

Är det någon som märkt att det regnar ute??
Kan lova att mina stackars hundar märkt det.. Dom vill inte gå ut alls! Speciellt Aslan! Han blir genomvåt!! Så idag blir det o åka o köpa ett täcke åt honom! Han kommer ju bli förkyld annars.. :(

Igår va jag hos mamma hela dagen. Vi lagade mat och så va Zandra o Lillemor där o hälsade på. :)
Runt kvart över nio gick jag över til Jim som va hos Åke. Där fick vi blåbärspaj och rabarberpaj. Såå gott!!
Sen gosade jag med deras ena kakadua, wilma. Hon är såå fin!!:D Vi pussades massor!:)







Man blir ju lite sugen på en sån här söt tjej!!:) Vi försökte få kort på henne när hon har kammen uppe, men Jim va inte tillräckligt snabb;) haha..
Ska nog upp idag igen o hälsa på;)

Annars idag så ska vi som sagt till djuraffären, sen måste vi fylla på vårt kylskåp. Har inte alls lust o åka o handla, men måste!!
Har inte så stor lust att gå ut alls idag.. Blää...
Undra om det kommer sluta regna till midsommar?? Hoppas det iaf! Vi ska vara ute hos morfar allihopa och blir nog lagom varmt om alla ska vara inne...

Snart är det semester oxå! Bara 2veckor kvar! Hoppas på o få sol då asså!!

Nä, nu ska jag äta lite lunch. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0