SKOLAVSLUTNING 2009

Idag har jag vart i brorsans skola. :) Vi fick tårta, läsk, kaffe och eleverna fick lite presenter. :)

Det va en sak som gjorde mig så otroligt upprörd!!! Karolina, mickes gamla flickvän, hon tog idag studenten. Karolina är en mongolid tjej, helt underbar! Och hennes föräldrar va inte där idag. Jag blev så arg!! HUr kan man inte komma på sin dotters student?!!!! VAD ÄR VIKTIGARE?!!! Fy faan alltså!
Så hon blev såå glad när jag kom med en student Nalle till henne o hängde runt halsen på henne. :) Jag sa att "Klart man ska ha en nalle runt halsen när man tar studenten!!"
Hoppas hon får det bra!!:)






Den goda tårtan!


Min flikka!:)♥




Mick gav Lamis en blomma:)


Har fått gladsommar brev och lön från affären. :)


Karolina- STUDENT 2009




En glad tjej:)


En annan glad tjej:P

Nu ska jag gå o jobba. Sen upp till mamma och vi ska väl grilla ikväll tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0