MELOVEYOU

♥Jag  Älskar Dig Jim! ♥











Snart ska Jim köra mig till psyko. Är ju ganska fint väder än så länge, men såg igår att det skulle molna till sig.. =/
Jag hoppas veeerkligen att mormor har med sig vädret hem! Eller Bea o Hanna!!
Mormor kommer ju imorrn natt. Och Bea&Hanna kommer på onsdag natt. Ska bli roligt!!! Längtar mest efter Hanna! :D hihi..
Idag ska jag diskutera med min handledare på jobbet om o gå upp till 4timmar. Kommer nog bli ganska tufft tror jag! Men måste ju nångång! Kan ju inte va kvar på 3timmar resten av livet!
Imorgon ska jag träffa Pessin, Natalie och Rickard oxå!! :D Dom kommer hit på middag. Ska bli såå roligt!!!! :D:D

Nää, nu måste jag sticka!

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tiden går så fort! Du har ju faktiskt jobbat flera månader! Känns som att de bara var ett par veckor sen du började! Du är så duktig! :) Och ni var jätte fina!

2009-06-08 @ 15:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0