HÄRLIGT!

Gud va roligt det är när det regnar på Midsommar!
Märker ni hur jag försöker o inte vara bitter över sverige vädret... ;) Inte lätt alla gånger:P

Men här ute hos morfar i Bålsta har vi det bra! Vi har ätit sill, potatis o lax o köttbullar, prinskorv och ägg.. :)
Tyvärr va de inge gott med sill.. =/ o ja, lax o ägg äter jag ju ine ens.. Så jag o Jim åt köttbullar o prinskorv.. :) Mums!!
Nu blev det riktigt fint väder ute plötsligt!! haha..
Jim är ute i garaget och städar bilen. LIka bra o passa på när han har ett garage o vara i. ;)

Runt 18 så ska vi dra i gång grillen. Blir fläskfilé med potatis o såser, sallad och ja, massor av gott!! SKa äta skagen smörgås oxå... Undra när bara.. haha.. Man hinner ju aldrig bli hungrig precis... :P
























Nu ska jag va social med familjen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0