:)

Blev inge jobb idag..
Så åkte med mamma, mormor och Hanna till Jakan. Blev lite shopping oxå. :) Köpte en cool tröjja från H&M och en tunika o linne från Gina. :)
Vi hittade lite Bamse kläder till Hanna oxå. :) Så söta!
Hanna prövade bikini utanpå tröjan sin. Gick runt med hattar på huvudet och va allmänt söt och glad!:)
Annars idag så har jag vart hemma hos mamma hela dagen. Bea pluggade och jag o Hanna kollade på Pettson o Findus. :)
Jim har hållt på med bilen nästan hela dagen. Han har inte kommit hem än.. Men å andra sidan så kom jag nyss hem så.. :P
Imorrn blir det skolavslutning på Mickes skola. Hanna ska med oss och Bea in o göra prov i stan. (hoppas hon klarar!)
Sen blir det jobba kl12. :)

På kvällen skulle nog Johan o Leif vara här. Får se om jag är hos mamma eller här hemma.

Måste duscha o tvätta håret oxå... Tror jag gör det nu ikväll! Så slipper man det imorrn bitti!!



Nää, nu ska jag dra... :) Natti!!•

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0