BRÄNNA

Vilken värme!! Har suttit ute i bikinin i en timme. Va tvungen o gå innu för att det va fööör varmt! Man vill ju kunna svalka sig lixom;)
Orkade inte dra fram slangen o lilla poolen. Blir nog till helgen;)

Men lite färg har jag nog fått. Liiiiite röd färg;) haha.. Tar ju hela sommaren för mig att bli "brun"... =/

Lite senare idag ska jag åka till Drottningholm med Ida o Tuffe. :) Mamma o gänget skulle kanske oxå med. Ska bli roligt!!

På måndag ska vi hem till Eva o Clas. Dååå ska jag baaaaada!!!! :D:D:D:D Hoppas bara dom sänkt gfraderna i poolen! Vill ju inte ha 37.5 precis;) haha.. Men 30 blir ju bra!:)
På jobbet idag har vi blåst såpbubblor. :) Mycket roligt!! Eftersoim det är många som vill blåsa så hade träslöjdsläraren gjort blås-pinnar av ståltråd! Mycket smart ide tycker jag!! Billigare än o gå o köpa en sån där liten burk som tar slut på 5röda.. :P



Imorrn är det sista dagen, sen semester! 5veckor.. Undra vad man ska hitta på... Vi ska passa Tuffe en vecka, då ska Ida o Oskar åka till grekland. (Fusk!!) Vill åka med dit istället;) haha..
Åh, vill utomlands!! Och baaaara sola och bada heeeela dagarna!! Men har fan inte råd asså... =(

Nu ser jag att jag är bränd på armarna... Hmm..  måste smörja mig sen så jag inte bränner mig föööör mycket! Det är ju inte riktigt så bra kanske..

Nä, ska ta o duscha nu. Sen lasagne!:D Mumsigt!!

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

jag vet! Ligger hellre ute i solen och leker med nattis än skriver.. :P

2009-06-26 @ 15:19:06
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0