VETTIGT!

Som dom flesta andra så läser jag andras bloggar. Och dom är roliga o läsa, ibland iaf;) haha.. Men dom kommer med vettiga grejer ibland. Göran är rolig o läsa. Han kommer med härliga inlägg. Kenza är ju kenza;) Linda, hon har hundarna och hår grejer. Stina har sin graviditet och sina hundar. :) Många gånger tänker jag, faan varför sitter jag o läser detta?! Men fan, man blir fast! Det är kul och intressant! :)

Och idag så satt jag o läste Stinas blogg och så har hon lagt in en video update. Denna ficka är väldigt söt och hon låter lite roligt när hon pratar. Men detta inlägg är så j*vla bra! Det är såå äkta och inga omklipp eller redigering!
Det hon säger är vettigt!

Lyssna!!



Det va bara det jag ville ha sagt!:) Nu ska jag o mamma piffa;) haha..




Görans blogg; agilitydream.blogg.se
Kenzas; kenzas.se
Lindas; lindablom.se
Stinas; stinalee.se
Och sedan sjääälvklaart mina nära o käras bloggar;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Japp. Det blev nytt i tisdags! Så kul! Bott i den senaste dagarna;) Haha. Måste lägga ut en bild snart...



Ja, det var riktigt skönt! Och på måndag bär det av till Lisslö. Mm!



Blivit fullt hus än då? :)



Pussar

2009-08-01 @ 11:13:19
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0