BAGGY

Min bror är så söt! Han har kommenterat ett inlägg här. Och det han skriver är ju helt osammanhängande! haha.. Men söt!:P
Han blev ju såå glad igår när han såg min kamera!! "Åh, ha med till fryshuset!!!?" Vi brukar gå o se på Arvingarna där, så då vill han att jag ska fota. :)
Det roliga med min snygga kamera är ju att den har videokamera oxå. :) Det är nice!!

Idag har jag tvättat. Ganska skön o slapp dag..
Jim slutade jobbet kl 15 så då åkte vi till Leif och hämtade honom o kartonger (till mamma) och sedan åkte vi och köpte en kamera väska till mig. :)
Otroligt snygg!!! :D Ville ha en väska som jag även får ner andra grejor i. Typ plånis, mobil o såndana saker. Så man slipper o ha handväska oxå. :)




Nu har ju jag bara en lins och den sitter ju på huset. så kameran ligger i mitten och sedan dom andra två facken kan jag ha annat i. :) Så fin! Men vilken beslutsångest alltså!!! Såå många fina!!! :D Och många fina färger!! Och jag menar, ska jag ha med väskan typ vart jag än går, då ska den faaan va snygg både i färg och design;) haha..
Jim suckade bara inne i affären:P

Blev inge Fanny idag. Hon är ledig hela dagen imorrn så tänkte att då kan vi leka hela dagen! :)

Nu sitter jag här och kollar på lite grejer medans Jim o Leif sitter o kollar fighting. :)
Vi har ätit lasagne till middag ute på balkongen. Mycket mysigt!! :) Men kände faktiskt nyss att det va lite kallt faktisk, så nu har vi stängt av fläkten..
Måste strax ner i tvättstugan, ha tvättat våra sängkläder. Så nu måste dom bara torka. :) Underbart o lägga sig i rena sängkläder!! :D

Åh, när vi hade kommit hem här så hoppade Zorri mig i knävecket så jag föll. Så har slagit i min armhåla och armen i diskbänken. (orkar inte förklara hur jag stod, men fastnade lixom med armen i bänken) Och det gör så ont! Börjar komma ett blåmärke, så får se hur det ser ut imorrn!!=/ Blää.. Inge skönt!

Nä, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0