TREVLIG HELG!

Gårdagen va mycket trevlig!!
Jim kom hem från jobbet vid halv sju. Då stod jag o fixa med potatis och sallad. Vid sju så kom Ida, Oskar och Tuffe. :) Vi åt god mat och hade skoj!:P
Sen gick vi till konsum och köpte lite gottigott. Marabou Daim och Marabou Jordgubb, chips och lite läsk. Mös ihop oss i soffan allihopa och såg på film. "The Wrestler" blev det. Ganska bra! Lite scary då o då faktiskt!=/
Nästa gång blir det middag hemma hos dom;) haha..
Vi ska köra dom till Arlanda på torsdag morgon. Då åker dom till Grekland. SÅ vi ska ha Tuffe i en vecka, sen ska han vara med Oskars föräldrar resterande 2veckor. :)
Ska bli spännande o ha honom här utan Ida! haha.. Han kommer väl gnälla i en vecka! :P


Jag hade på mig tights, shorts och t-shirt. Mycket skönt!!:)


Hade ju självklart mitt snygga halsband oxå;)








Mums sallad!





Tuffe tyckte han va lika liten som Aslan:P haha..


Idag har jag vart hemma hos mamma. Vi har städat ur garderober och byråer. Så nu ska det nog finnas plats för deras kläder när dom kommer. Vi börjar nog bli klara tror jag. Lite kvar i klädkammaren. Och så måste vi ju flytta ut mammas säng till V-rummet och in med en säng till Bea. Då, då är vi nog klara.. :) Hoppas jag..

Kom hem för en stund sen.. Skulle tvätta tänkte jag. Men då va det upptaget tyvärr.. Men men..
Imorrn är det Psyko som gäller vid 11 och sen ska jag träffa Fanny. Vi ska luncha och sen får vi se vad vi hittar på. :)
Hoppas på att vädret ska lätta upp ännu mer! Så vi får det varmt o härligt igen! Vill ta av mig tightsen och bara ha shorts! ;)

Nä, nu ska jag se på nån serie.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0