10/7

Fredag... Ser fsktiskt BLÅ himmel utanför mitt fönster!! Och det är torrt på marken! :D Jippi!

SItter o "tittar" på ZTV och nu är det Salem al Fakirs nya låt. Fan, han är ju snygg när han klippt av sig håret!! :D haha.. Men liiite av charmen har ju försvunnit.. Men fan, han är snygg eller sötsnygg! haha..



Kommer ihåg det som igår när Jim spelade deras låt för mig. Som blev våran låt. :) Åh, KÄRLEEK! Hihi..
Hmm, gick in på youtube för o lägga upp den.. .Då är den borta....=/

Här är den nya iaf. :)




Snart ska jag tvätta. Hundarnas regnkläder och lite små grejer...
Sen ska jag väl typ städa lite. Kanske för besök ikväll. Leif o en tjejkompis till honom.

Åh, är så sjuuukt nöjd med min mobil!! :D Såå snygg o skön!
Den och Kameran hänger med mig överallt just nu! haha..



Igår kollade vi på film. 17Again. Men Zac Efron. Såå snyyyygg! :D:P Och rolig va den oxå.
Vi åt popcorn och drack saft. Mycket mysig kväll!♥



Jag gjorde faktisk några smycken igår oxå. Inte gjort något på flera månader.
Blev två halsband ett par örhängen till mamma och ett halsband som mobilen kan hänga i. :)






Dom är inte klara än. Har inga krokar i silver. Men vart lite coola tycker jag! :)

Har inte tagit kort på halsbandet till mobilen än. Kommer sen! :)

Sen kan jag ju självklart inte låta bli o fotta mina underbara vovvar! haha..
Är inte många inlägg här utan nån bild på nån av dom. :)







Zorri är expert på o röra sig när man tar kort på henne! så hon fick inte vara med idag. :)


Såg, när jag klippte lite, att han har något på benet. De där oranga. Undra va det är! haha..
Men såå söt! :D


Idag blev det en slapp men söt fläta.. :)

Nu ska jag gå ner i tvättstugan. :) Och ta fram fläskfilén ur frysen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0