KUL ATT DET ÖSE NER IGEN!

Flera dagar sen jag skrev!!

Har inte hänt så mycket, men har inte haft tid o skriva..

I lördags va vi som sagt på drottnngholm med hundarna. Chica badade och sprang massor! Aslan stod mest vid min sida och undrade när vi skulle hem... Dom andra tjejerna sprang runt lite, käkade gräs, luktade på andra hundar och njöt lite av vädret tror jag. :)
Vi fick en regnskur på oss, men som tur är så finns det en liten skugsdunge som vi kunde ställa oss under.. :)
Det va en hund som kissade på syrrans byxben oxå. Haha!! :D
När vi kom hem så va det bara o byta kläder o sen åka till Kista. Gick in till Fanny och gac henne en cola och sen blev det mat på Levinskys. GOTT!! Jag och syster åt en hamburgare, mamma och Jim åt taco tallrik. Allt där är ju gott!! Man har ju fan beslutsångest när man ska välja vad man ska äta! hahaha..

Filmen då.............. Besviken flicka, det är vad jag är!! :( Visst att man inte kan ta med allt från boken, men faan! Måste man ta bort fööör mycket?!?!! Ändra hela historiens gång.... Scener som inte ens FINNS i boken. Folk som är tillsammans fast dom inte ens är tillsammans... slutet på filmen är jag garanterat besviken på!! Vart tog den stira striden vägen?!!?!?!!! ÅH!!!
Sen gjorde det ju inte saken bättre av att det satt ett gäng längst upp i salen som snackade, skrattade och bara va allmänt irriterande! Jag sa till dom, då skrattade dom bara.. Sen sa mamma till dom, Jim och en äldre man.. Då säger dom "gå ut själva om ni inte vill se" VA?!!!! ÅH!!! Varför går man på BIO FÖR??!?!!!! JO FÖR ATT MAN VILL SE!! Varför går man in på en film om man inte vill se.. Varför betalar man 120kr för att bara sitta o förstöra för andra?!! ÅH! Kommer aldrig gå på Bio i Kista igen!!!!!!! FAAAN!
Egentligen är jag ju inte förvånad, men va fan.. Så tröttsamt!=/

Söndagen, då va jag, syrran och mamma i Stinsen.
Jag fick en vit ögonpenna från Make Up Store. Min andra är värdelös Det va det ända som köptes. Syrran köpte två näs piercingar och mamma köpte en mascara. :) Sen åt vi Fioccacia, såå gott!
När va klara så drog vi till Mio, kollade på soffan mamma vill köpa.. Svårt o bestämma sig!!
Men blir nog tre sits med en härligt hörn och schäslong. :) Antingen grå eller röd. Skulle vara coolt med den röda!!:D
När vi va hemma igen jag o syrran så blev soffan vår bästa vän!:D hihi.. Vi kollade på filmer hela dagen! haha..

Igår så åkte vi till Vällingby, men att gå runt i alla fina butiker och inte ha några pengar, det va faan inte roligt!! Så vi åt lite mat och sedan åkte vi hem.. Pappa kom o hämtade henne vid 18tiden typ.
Vid 21tiden så kom Fanny hit. :) Vi laddade in lite csi till hennes usb. :)

Idag, hade tänkt att jag skulle ha gått o tränat. Men mammas bil gick sönder och är inlämnadpå service. Så Chica måste vara här för att minska mammas tankar lite. Så blir nog o ställa sig på Wii plattan istället.
Jim jobbar idag till klockan 18. Så nä rhan kommer hem så blir det mat, kyckling tror jag.

Det här är min sista semester vecka.. Känner inte för att börja jobba! Men ska ändå bli skönt! haha..
Bea, hanna och mormor kommer på fredag kväll. :D Längtar took mycket!! Ska bli så spännade med hundarna oxå!! hihi..
Sen på söndag ska vi hem till Kattis och Jocke på middag. Ska bli trevligt!!:) Hoppas på bra väder och grillning!:)

Bjuder på lite bilder från drottningholm. :)


Det stod en häst vid parkeringen:D haha.. Ingen av hundarna såg den, tur va väl det!


Chica skakar sig samtidigt som hon springer;)



'
Attack!!








Det öser ner vackert:)


Min sötis!


En otroligt söt liten valp!!:D hihi..

Nu ska jag göra mig lite lunch... Och måste tyvärr gå ut med hundarna i detta oväder ute... Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0