TORSDAG 23JULI

Vaknade upp kl 10 av att klockan ringde. Mycket härlig signal- Sol, vind och vatten spelades. Mycket mysigt o vakna till!:)
Gick ut med Tuffe och tog sedan en dusch. Satan va varmt det vart inatt! Kvavt o äckligt!!
Packade sedan ihop alla Tuffes grejer och vid tolv s¨gick vi med honom o grejerna till stationen. Där stod Oskars pappa och väntade på oss.
Tuffe vart heeeeltokig när han såg honom!! :D haha.. så nu har vi bara våra egna hudar igen.. Lugnt o skönt!

När dom hade åkt så gick jag till tåget, men fick vänta i 30minuter..... Så satte mig o lyssnade på HP. :) Tiden rullade på bra då!
När jag kom till Fanny så gjorde vi mina naglar, snackade massa skit och sedan satt vi o kollade i en beställnningskatalog full med nagelpryttlar, smink och hudvård. Mycket spännande o billigt!! (för Fanny o köpa in)
Kom hem för en halvtimme sen typ och väntar nu på Leif. Vi ska käka pannkakor och sen blir det De vises sten! :D Hihi..
På lördag gäller det! Kl 21 börjar filmen, ska bli spännande o roligt!!!:D

Mina naglar. Vit manikyr med rosa glitter ovanpå. :)


Nu ska jag ta o kolla lite hus på hemnet och sedan gå ut med Aslan. :)
Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina naglar! ;) Puss

2009-07-23 @ 20:36:56
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0