PORDGUBBBBAAAAR!

Onsdag.. Mamma ringde o väckte mig vid 10.30. Hade ingen vidare lust o gå upp=/ Men va tvungen o gå upp till henne och gå med Fiffi o Nellie. Hon har ju ingen bil, så för o slippa o stressa hem och sen gå tillbaka till jobbet så tar jag dom. :)

Jims syster dotter Tillie kom hit idag oxå. Hon skulle träffa lite kompisar o så här i storstaden så hon ska sova hos oss tom fredag.
Så vi har vart på Ica maxi o handlat lite och sen så har vi grillat fläskfilé, gjorde potatisklyftor och sallad till det. Mycket gott blev det!!:D Har jordgubbar och glass oxå. :) Mums!!

Jag är så sjukt trött idag!! Har gåt runt o gäspat hela dagen!! Så blir tidigt i säng ikväll tror jag...
Imorgon vet jag inte vad som står på kalendern.. Lite Wii eller gymmet kanske..

Nu är det iaf bara 2dagar kvar tills dom kommer hem!!:D
Fiffi, Nellie och Chica ska vara här p kvällen och natten. Får se hur mycket jag får sova.... Sen på lördag blir det o åka till en av hundhagarna i Viksjö o låta Chica och Laika träffas. Och bara hålla tummarna på att dom blir kompisar!:D
Dom andra är jag inte orolig över.. Men chica, hon är lite hård! haha..

Men ska bli mysigt o ha Hanna här!! :) Min lilla snuppa!:) hihi..


Nu ska jag gå ner i tvättstugan och sen ska vi äta glass och "pordgubbar". :) Mummmmmms!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0