OSKAR, REGNAR & SOLSKEN

Guuud va mysigt det va on vakna till oska o regn i morse!! Hade velat somna om men kunde inte.. Så när klockan va 09.36 klev jag upp.. Jim satt i telefonen o pratade. Ett under att han va uppe så tidigt! :)
Jag satte mig i soffan o glodde på Nyhetsmorgon och stirrade då o då ut för o se om det slutat regna, så jag kunde gå ut med hundarna...

Vid halv11 så åt vi frukost tillsammans. Rostat bröd, juice och skivbar leverpastej. Sååå gott!! :D haha.. Vi åt nästan upp hela pastejen. :P
Vid 11.30 så kom mamma. Vi åkte upp med henne och sedan körde Jim henne till jobbet.  Jag har sedan dess suttit här o lekt med kameran för att lära mig så mycket som möjligt.. Vet inte ens vart jag ska börja!!
Meen, tur att jag har Leif! Världens bästa Lejph!:P hihi..
Ikväll blir det nog bara lugn o ro här hos mamma. Jim håller på med broms skivor till bilen så han lär väl inte vilja gå hem på flera timmar;)

Här är iaf lite bilder från idag. :)



















Nu ska jag hjälpa mamma. :)

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

oskar är väl ett namn?! Stavas det inte "åskar" ?! Pusspuss

2009-07-04 @ 15:15:21
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja jag tänkte vad har Oskar(katten) med det här att göra!

2009-07-06 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0