LÄNGTAR!

Konstigt väder idag!! Har härlig huvudvärk och lätt ont i kroppen.... Måste ringa Vårdcentralen idag!! Så jag får en tid till nästa vecka!

Idag, jaaa. ingen anig om vad jag ska göra! Chica kommer hit snart. Hon har vart med mamma på jobbet nu så många dagar att hon behöver få springa av sig lite;) SKa träna lite med henne oxå. Lite kontakt, tass och "tå vid tå".
SItter och funderar på vad vi ska äta till middag.. Blir nog kyckling med färskpasta och currysås. :) Mums! (hoppas jag.. :P )
Igår kväll så tvättade jag, kollade på Harry Potter och Fenixordern på tv1000. :) Åh, längtar så sjuuuukt mycket till nya filmen!!!! :D:D:D:D Önskar jag hade haft biljetter till gala premiären!!
Meen, får gott vänta till den 24 typ... Eftersom vi har Tuffe här så kan vi ju inte gå då tyvärr...
Meen va nyfiken jag är!!
Läser på vissa sidor att folk är lite besvikna på slutet. bara för att "den slutar mitt i". Antar att detta är folk som inte läst böckerna. För kan lova er!! Där slutar den "Mitt i" oxå!! Det va det som gjorde den såå bra!!!! Visst, klart det är jobbigt o vänta till nästa.. Men har ju väntat på boken så herregud! Plus att- den sista boken är ju två filmer. Så hur tror folk att den första filmen kommer sluta då?!?! haha.. Den lär ju garanterat sluta mitt i!
ÅH längtar!!! :D:D

Nästa vecka kommer Jessie och Nattis ner några dagar. :) Då måste vi ses!!! Saknar dom så mycket!! Vill ha dom här!! Inte i Gävle!! .Det suger..
Min Pessin.... LOVE LOVE LOVE! ;)♥

Nu ska jag äta något. Svin hungrig!!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej igen.. Mm.. det är så olika vad folk tycker.. Många gillar DVO bättre, men många gillar att kung svänger mer :)



Min singel "Kung" har just kommit in på Itunes och man kan köpa den för 9kr om man vill.. Jihoo.



:) Kram

2009-07-14 @ 16:04:39
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0