JAG HAR GJORT...

...absolut ingenting idag!!! Och det har varit såååå skönt!!! Legat på min soffa hemma hos mamma o sovit varvat med o kela med hundarna. :) Ja, så har jag ju självklart lyssnat på brorsan när han sjunger till Arvingarna i sitt rum.. haha..

Jim har vart här ute o fixat.. Han blir nog klar ikväll hoppas jag så vi får våran bil rukkande igen!!

Mamma har idag fått sin nya mobil till jobbet. En Sony Ericsson c905. Hoppas på att hon får ta hem den imorrn! Hon måste fixa med sitt nummer o så innan.. Jag ska oxå ta o beställa min här i dagarna tänkte jag. :) Men måste kolla vad jag vill ha för abonemang..


  Mammas nya :)

                       Mn blivande w995 i het röd;)                                      


Imorrn fyller min kärlek 29år. :) Han kommer få en snygg mixer som matchar våran juicemaskin. Han har tänkt på den ett tag nu så då får han den. :)


Imorrn blir det då lite firande. Vi kommer åka o handla på dagen. Och sen på kvällen blir det grillade (om vädret tillåter) hamburgare, friterade pommes och massa gott :) Blir bara vi, mamma, bror, Leif och Pohan. :) Så en lugn o vanlig kväll.. Jim kände inte för så mycket annat.. (nästa år däremot.. ;) )
Han kommer ju självklart få frukost på sängen!!:) Goda smörgåsar med leverpastej och juice och en lkiten blomma brevid.. :) ♥

Åh, fryser!!! Vill ta en varm dusch! Men mammas dusch är inte lika skön som våran... Och blir nog kvar här ngr timmar! Får krypa ihop i en filt o mysa!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0