HUUUA!

Gu va varmt det är!!! Håller på o smälla av!! Har vart inne hela dagen typ. Förutom gått mellan hermma o stationen. ja  o hundarna såklart. Tur att dom tycke det är så varmt oxå så att dom inte vill vara ute! :P

Fanny kom hit vid halv12 typ. Vi skulle vaxa hennes ben och behövde en micro. :) Så hon har suttit på köksbordet och jag har draaaaagit vax remsor! :D haha.. Skit kul!!:D
Sen åt vi glass och åkte hem till henne.. Där har vi gjort naglarna och kollat i en katalog med massa fint smink och nagel grejer. Bestäääälla!! :D hihi.. Billigt o snyggt!;)
Mina naglar är iaf sjuuuukt snygga nu!! Känns så bra!! :D


Nu blev bilden liite sto, men skit samma! Då ser ni hur snygg färgen är;) Riktigt sommrig o söt!:)


Idag har det vart alldeles för varmt med detta! Hade gärna gått utan shortsen!! Meen då visar jag ju rumpan;) haha..

Ska snart hem till mamma. Vi ska sortera lite i mitt rum. Så det försvinner massa grejer! :P
Jag o Jim ska äta en sallad oxå tror jag.. Såå varmt för o äta nå annat!!

Imorrn är Jim ledig. Hoppas på o åka o bada då!! Har ju inte gjort det än i år!! =/

Nää, nu ska jag gå!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygga naglar!

2009-07-02 @ 22:33:34
URL: http://inthelostandfound.webblogg.se/
Postat av: Leia

Fina naglar =)

Önskar dig en fin fredag!

2009-07-03 @ 12:48:39
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0