GRR!

Faan, missade dokumentären om Juanes igen! Bea tittade på den när hon va här.. Men jag missade den då.. Och nu ar det gått i repris.. Och har nu letat en bra stund efter den på intenet. Men SVT lägger inte ut dokumentärer på deras SVT PLAY. Det är SKIT säger jag bara!! Hade varit intressant o se den ju.. Han är ju såå braaa! :D



Dansat till hans musik ett antal gånger;) haha...


Idag, Lördag.. Jag o mamma har vart på Ikea, Mio och Zoo affären. Åh, inne på Zo affären har dom en såå snygg hund!! Han är verkligen såå snygg!! En Australiensk vall hund. (Australien shepherd) Han är ljusbrun och vit. Och han är verkligen snygg!! Påminner om Tango (beas bordercollie) Men denna hund asså, såå snygg! haha..

Ah, nu är bilden åt fel håll och den blev fan inte bra asså! Zoomade in med mobilkameran och kunde inte riktigt stå still .. haha. .Men man ser lite hur han ser ut iaf;)
Snygg va?!:D

Nu sitter jag hemma igen. Ska plocka lite och fixa. Ikväll kommer Ida, Oskar och Tuffe på middag. :) Ska bli roligt!!
Vi ska ju ha Tuffe här från den 16 o en vecka framåt. Så vi ska väl planera lite. :) Dom ska åka till Grekland dumam som dom är! Vill oxå åka iväg!! :(

Nu när jag satte in kortet från mobilen så är det ju massa kort som måste läggas in här!!


Tagen med nya telefonen. (8.1megapixel)


Denan med. :)


Jag va på toaletten på skatteverket. Coola lampor va!;)


Hanna kör våran bil:P






Mycket varm dag!!


Jim tyckte jag såg lite 14is ut, så va ju bara tvuuuungen och se ännu mer 14is ut då;) haha..


En rolig potatis


Mörkhårig?!!


Skrållan åt chips hemma hos Johan häromdagen. :P


SÖTIS! (tagen med nya mbilen)


Mee igår. :) Snyggt med thigts och shorts va;) haha..



Är så sjukt nöjd med kameran i nya telefonen!! Det blir bättre bilder med den än våran gamla kompakt kamera!:D

Nä, nu ska jag se på en kort doku om Guldkompassen!:) Sen plocka! =/

Kommentarer
Postat av: linn

Brunt hår passade dig såå bra :) Dina ögon verkligen lyste! Hihi

Trevlig sommar !!!!

Kramar L

2009-07-11 @ 15:12:11
Postat av: Emelie

Nice pics;)



Nä menade att jag hade gått upp fem på morgonen för att jobba.. Så man var rätt trött på kvällen ;)



Dannes föräldrar har landställe där så vi ska åka dit en vecka och mysa lite :) Sen är vi på Lisslö vecka 32.. Fri någon dag då kanske? Komma ut och njuta lite?:)



Ska iväg nu och luncha med henne, får se hur det går :)



Lycka till med fixet :)



Pussar

2009-07-12 @ 10:58:05
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0