FREDAG!

På lite bättre humör... Men det ligger nära öppningen om något skulel hända! haha. Kort stubin idag;)

Har iaf suttit på balkongen (eller ballen, som dom säger i stan, haha.. ) och solat. Lyssnat på ljudbok. Harry Potter och Halvblodsprinsen. Ja, jag har läst boken, men vill "läsa" den igen innan jag ser filmen, så man vet vad dom missat o ha med.. som vanligt!
Va mycket skönt o sitta ute iaf!! Sen blev det en sval dusch och kyl lotion ;)

Ikväll blir det o gå o käka på Lilla Barkarby med min mamma och Jims mamma. :) SKa bli trevligt!!
Ska äta en plankstek- sååå gott!! Har gått o drömt om denna plankstek i ngr månader nu! Så ska ta varje tugga med kärlek;)

Imorgon så blir det kalas. jag ska göra pasta sallad, mamma gör potatis sallad, rostbiff och kyckling tror jag. Blir väl lite såser o så oxå. :) Ska bli trevligt!
Mickes pappa, Christer, kommer oxå. Det är braa! Då ska han få massera mina fötter!! Det bästa som finns!!!! Jim är ju ingen expert på det precis.. Så då får jag ju passa på när experten kommer;)

ojoj, nu har jag en Aslan som behöver gå ut...

Ha en super kväll!!!

Kommentarer
Postat av: G.E Online

Imorse vaknade jag med att vår Kooikerhonjde Tara låg mellan mina ben, Kiwi låg bredvid mig och Luma vid huvudkudden. Vid frukosten låg Kiwi bakom min stol och Luma framför fötterna. “Hundar här, hundar där – hundar överallt!” Fast jag säger som du – men, men!! ;) Maten smakade alldeles förträffligt – vinet och ölen också.

2009-07-18 @ 11:42:16
URL: http://www.agilityforum.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0