5/7

Gu dvilket skitväder det är idag då!!! Jag vill ha 30grader och soool!! Vill sola o bli liite brun.... Kommer ju se ut som en blekfis hela sommaren om det ska vara såhär!=/

Söndag... Min första semestervecka är över.. Nästa vecka så ska jag ha brorsan lite. Fritids är stängt o mamma jobbar. så då får han hänga med mig lite;) Det är han väl inte särskilt glad över.. ;) haha.. Men men...

Idag så blir det lungt.. Jim håller på med bilen och fixar det som är kvar. och jag o mamma ska åka o köpa hans födelsedagspresent. :) Blir en Mixer. Eftersom den han har snart faller i bitar:P
Sen ska vi hem o fixa lite, men bara lite.. :)


Jordgubbarna vi åt igår- Mums!:)

Nä, nu drar vi ut i det osäkra vädret!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Ja lite turne blir det. En minivariant. :)



Jag spelas på P4 rikstäckande över hela Sverige ganska ofta.. DIna vackraste ord och nya låten KUNG.. :-)Har du hört KUNG?

2009-07-06 @ 02:23:55
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: *SANDI*

Hello gumman!



Hoppas allt är bra med er?? Läste att Jim fyller år snart.. du får hälsa o gratta så mycket från mig o Anders :) Hörde nått om att Jim hade försökt ringa min karl i veckan.. Anders låg o sov då, eftersom han jobbar natt i veckorna :)



Jag längtar tills jag har semester!! Bara 11 dagar kvar nu.. wooohoo!! Tänkte kolla vad ni har för er den 30e Juli?? Lite väl långt fram haha.. men funderar på att ha grillgrej då :) Men inget bestämt än, kan höras mer sen..



Take care! O ha en skön semester!! /Kram.

2009-07-06 @ 11:22:48
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0