.

Ingen sol idag... Vart tog den vägen? :( Det som va en sån underbart mysig dag igår!

Men idag blev det en prommis i skogen med hundarna. Skrållan hade sin tennisboll i munnen hela tiden. :) Hon va så duktig så. :) Vi gick hem till mamma. Hon höll på o tapetsera.
Det vart såå fint!! :)

ÅH!!! Det snöar ute!!!:D hihi.. Mysigt!:)
Fast va kallt det är ute! Hade massa kläder på mig när jag gick upp till mamma o hem. Skulle vilja ha en overall. Förstååå va mysigt!! hihi..
Ikväll kommer Fanny hit. Vi ska nog äta Tacos eller hemma gjord pizza. :) Får se va det blir.


Gjorde ju halsband o armband häromdagen av fiskarna jag fick av Kattis. Blev superfina tycker jag!:)

     

Och så fick jag ju en Torso oxå!:)





Idag ska man ju plocka bort julen. Men jag vill inte göra det!! Är så otroooligt mysigt o ha stjärnorna i fönstret o granen framme. När man tar bort det blir det så tomt.. :(
Har kommit underfund med att jag vill ha en lampa i vardagsrumms fönstret. För när julstjärnan åker ner i kartongen igen blir det lite mörkt ju.. :( Så blir nån fin från Ikea. :)

Herregud, det är Melrose Place på tvn.. Har dom inge vettigare o visa?!! haha..

Nu ska jag nog spela lite Wii!:D

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Kul o se att du använder "tösen" =)



... o gumman, du borde börja sälja dina fina smycken på nätet!!! Seriöst alltså. Du har ju SÅN talang!!



Många kramar! <3

2009-01-07 @ 21:20:44
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0