Hjärter

Idag så va det försäkringskassan. Gick såå bra!! :D Fick mig en lugn o bra förklaring till att "arbetsträningen sker inte på bara 3månader. Utan snarare minst 4-6månader. ca2månader på 10%, sen kan man trappa upp på 50% i en månad, sen beroende på hur det känns så trappar man upp till 75% o kör där ett tag." Guuud så lättad jag blev! :D Va en riktig klump som släppt från mitt bröst!!
Så nu kommer min handläggare skicka mig vidare till en annan tjej som kommer ha hand om mig under arb.träningen. Och om ca en månad så kommer jag nog vara igång. :)

När jag o Jim va klara på Fks så åkte vi hem till mor min. Hon är fortf sjuk stackarn! Jim har ju iaf sålt sin turbo-sats. Så vi skulle packa ihop den o skicka de. Slutvikten blev 25kg. Så nu va det bara o tejpa ihop kartongen oxå. Sen va det klart o skickas iväg!:)
När klockan va runt halv 3 så körde Jim mig till Kista, skulle möta Fanny. Vi skulle ha gått lite där oxå, men vi hann inte. Så vi tog tåget till odenplan o gick till salongen. Fick mina naglar fixade. :)
Dom blev sjuuukt fina!! Röda och på ringfingrarna blev det hjärtan i stenar. :)



På salongen så skulle dom ha invigning . Så när vi va klara med mina naglar så hjälpte jag till lite o fixade. Tände ljus, la fram smörgåsar med massa goda saker på, cocosbollar jaa, you name it;)
Ville stanna kvar en stund när allt va klart, men va tvungen o åka hem till mina vovvar.:)

Skrållan ligger sött i sin korg nu o sover.
Men kolla den här uuuursöta bilden!:D

Hihi..

Nu blir det uppdrag Granskning! Uppföljning på "dom sjuka hundarna" Hmm.. Min spanska hund är iaf frisk!!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

aa.. jag ringer dig på söndag kväll! :)

aha men comhem krånglar jämt :P

Pussss

2009-01-28 @ 21:18:58
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

glömde ju skriva vad skönt att FK gick bra! =)

2009-01-28 @ 21:26:18
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

hon kan doppa ansiktet allafall :D

2009-01-29 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0