10Januari.

Hmm, trodde verkligen att Lets Dance skulle vara bättre än de va.. Men men.. Inte hela världen. :)

Idag jobbar Jim. Så jag o mamma åkte till Beckers, mina tapeter hade kommit. :D SÅÅÅÅ FINA!! hihi.. Så ska väl förhoppningsvis fixa det nästa helg:) Ni få ringa bilder på tapeten förens den sitter på väggen;) hihi..

Ikväll kommer Leif o Fanny hit. Johan dissar oss.. :P haha.. Mamma kommer hit ox. Så hon slipper o sitta själv hemma. Så vi ska äta grillad kyckling, potatis klyftor och aoli. Och så sallad så klart!
Förut köpte jag alltid vanligt sallads huvud. Sen bytte jag till sallads kruka. Seen bytte jag till färdig sallad på påse (typ ceasar sallad med krutonger i) Meeen NUU har jag börjat med sallad i LÖSVIKT! :) En påse, med 100gram i tror jag, kostar 19kr tror jag. Och idsg köpte jag 170gram sallad för 21kr. Så det är ju heeelt okej!;) Så ikväll får vi se om det smakar gott oxå. :)

Just nu sitter jag här, kollar på MTV där det är All Access. Lite roligt o se på faktiskt! ;) Skrållan ligger brevid mig, hon väntar på att jag ska ta hennes boll o kasta iväg den. :P Såå söt!:) hihi..


      


Ja ska väl ta o städa lite. :) Men har inte alls lust....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fin blogg du har iaf :)

2009-01-10 @ 17:27:15
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0