trött...

Gud vilken trevlig kväll vi haft! Började  med att Leif kom hit vid halv 6. o ngr sekunder efter det så klev mamma in genom dörrn. Väldans liv det vart på alla hundar!:P När det lugnat sig så klev Fanny in genom dörrn. Så det som hade blivit lugnt vart nu galet igen! haha.. Nu va alla hemma, förutom Jim. Han va borta! haha.. Nä, men han fick jobba över lite. :) Så runt 6klev han in genom dörrn. Då höll vi på för fullt med maten i köket. L o F höll på med klyft potatis o jag fixade sallad. :) Mamma fick rensa kycklingen. Mycket trevligt!! Vi lyssnade på musik och åt gooood mat. :) Vart myyycket mätta!

Sen så satt vi o kollade lite på körslaget och pratade massor. Mamma o hennes doggies gick hem. Vi skulle kolla på en film, men den va för hackig. så blev o söka nytt. Vi satt undertiden o lysnade på musik på Spotify. Guuud så  bra det är! Man kan verkligen skriva in nästan vad som helst för nån låt o så kommer den upp. Så vi satt o lyssna på stora klassiska låtar. Så som "morning" (grumme reklam låten) och "time to say godbye" med Andrea bocelli o hon. (glömmer jämt va hon heter...) haha.. Men det va roligt! Sen bytte vi kategori på låtarna. Sökte på några väääärstingar som vi spelat på GH. Shit va fooort det går! HAha... Tillslut hade vi iaf hittat nått o kolla på. Blev "Band of Brothers!" Riktigt braa! Jag har inte sett sen så. Vi har nu kollat på 2 avsnitt och det va såå bra! eller hemskt, men bra gjort.... Nu har F gått hem och J o L sitter o spelar xbox. Jag kommer nog gå o lägga mig snart. Är så trött!
Tror min trötthet beror på att jag ser så dåligt just nu.. Ska till Hasse på måndag o se om han kan fixa! Får beställa nå linser eller ngt. För jag kan inte gå runt i mina gamla glasögon.. Kommer döö! Haha..

Guud va jag gäspar!!

Nattinatti gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0