Tänder....

Äntligen hemma igen...

När jag skrev sist så satt jag i väntrummet på Narkoskliniken. Jim låg inne i rummet och blev nedsövd och fick dina tänder utdragna. När jag suttit i en timme med datorn och internet genom Jims mobil så dog hans mobil!!! Vad gör jag nu då?!! SÅ jag spelade lite kort en stund och så åt jag min pasta sallad. Den av god!
Vi kom dit 12 och när klockan va 14.15 så va han vaken igen. Så jag gick in dit och han såg så ynklig ut! Låg där under ett täcke och sov. Med blod på läpparna och grå-daskig i ansiktet.. Stackars min riddare!! Men såå duktig han va!! Visst han blev nedsövd, men iaf! Jag satt o va orolig heela tiden!! hahaha.. Men nu är det över.. tack o lov!!
Så nu liggr han i sovrummet o sover. Han va heelt slut! Han kom im o la sig kl 7 morse.. Han ville vara så trött som möjligt idag. O ja, det är han ju:P haha.. Men han får vara ynklig en stund o sova. Sen får han komma o lägga sig i soffan istället. :P

Här är hans otroligt långa o stora tänder!!



ÅH! Måste visa mina grejer jag köpte igår!

  
  


Oj, såg att Wii:t va lite dammigt:P haha..
O så är det min bok o Jims!:) hihi..

Köpte även lite Swarovski kristaller och några sötvattenpärlor.:)



Och så mig själv när jag äääntligen har linser igen! O så har jag smörjt mig med brun utan sol, så känner mig lite fräsch faktiskt:)




Nää, nu blir det vila en stund.. helt slut!!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

men fy vad äckligt med hans tänder! kommer drömma mardrömmar inatt! haha!! Men gumman.. du är fräsch :D <3

2009-01-13 @ 18:21:15
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Jessi (Stjertica)

Jättefin bild gumman!!:)

2009-01-14 @ 09:47:54
Postat av: Jessie, Natalies mamma

aa men vi ligger typ sist på den :.(

2009-01-16 @ 09:11:53
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0