Tröttsamt väder...

Guud va jag hatar det här! Kunde inte minusgraderna hålla sig kavr på minus?! JAG HATAR NÄR DET BLIR HAAALT!!! Ni som känner mig veeet att jag har den sääämsta balansen i universum. Värre än ett nyfött rådjur.. Så nu när jag går ut blir jag tokig! Får fan ont i magen för att det är så halt! =/ Blää.. Men hoppas på att det blir vaaarmt imorrn så allt smälter bort.

Imorrn blir en tuff dag! Mycket ska göras.
Jag o Jim måste in till stan, vi ska chippa Wii:t. Och det tar ca 1½timme för dom o fixa. så under den tiden så får vi väl hitta på nått.. När det är klart så mååste jag till Hasse så han får se mina glasögon. Och så jag kan beställa linser, så jag slipper o gå runt i dessa fuuuuula gamla glasögon!!!!=/ USCH!! förstår inte hur jag ens har kunnat!!
När det är klart så är det första mötet med Psyko iår. Jag har verkligen iiingen lust med det! Men måste väl... När det är klart MÅSTE vi åka o handla.. Kylskåpet är inte tomt, men snudd på.. Och så ska vi passa på o gå in i Stinsen oxå. (det är väl den enda lugnande grejen på hela dagen:P ) Ska nog, när vi ändå är i stan, åka förbi stället där vi beställt tvn o kolla om dom fått in grejerna. eller om dom vet vart dom bfinner sig och när han tror vi får det. :)
Allt det här ska vi hinna med imorrn, för på Tisdag ska ju Jim ligga på operationsbordet. Två tänder ska ju ut. SKA BLI SÅÅ SKÖNT! haha.. Han har ju levt på värktabletter i ca2½månad nu. och har ont i munnen. Så han har inte vart den roligaste ibalnd.. Så ska bli såå skönt att han ääääntligen ska bli av med dom där jääävlarna! Haha..
Veckan sen lär bli ganska mycket pass-upp. Om jag känner min karl rätt;) haha..
På onsdag har jag grupp. Oxå första för iår:) Ska bli roligt!:)

Måste komma igång med träningen oxå.... Ska lägga upp nå schema av nå slag. :) Så blir det väl bra tillslut..

Nuuu ska jag ut med mina monster-i dunder halkan!!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Kommer du på lördag gum's??? =)

2009-01-11 @ 22:51:30
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

vet inte om det var du som skrev WTC?! Men dom har gjort en film från 11 september. world trade center.. jättehemsk!

2009-01-12 @ 12:47:55
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

nått som någon har bestämt bara :P Så alla födda i/efter oktober 2008 får gratis.. :)

2009-01-13 @ 09:21:07
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0