Härlig dag!

Gud så härligt det vart idag! Inte gjort så mycket. Men vi va ute på en prommis tidigare. Sååå kallt, men såå mysigt o kul o se hur kul Zorri o Skrållan tycker det är. Aslan han gick mest omkring o kissa o lukta. Tills han blev så kall, så då fick han komma upp i famnen. Öronen va alldeles iiiiskalla på han..:( Stackarn!

     


Jim han frös tokigt mycket! Vet inte huur länge jag fick tjata på att vi skulle gå ut. :) hihi..

 

Men Skrållan o Zorri va nöjda!:)

 

Och jag va nöjd, även om det va så kallt!:)






Fint med solen som lyser på träden!:)







Jag har precis besällt en almanacka för 2009! Kommer bli sååå snygg!!!:D

Kommer ta ca 2veckor, sen så:)

Kommer vara en sån här. Fast med en egenvald text.

Vill du oxå ha en? Kolla in hemsidan; www.personligalmanacka.se


Ska strax ner i tvättis. Tvättar lite sängkläder och handukar. Sen ska jag laga mat. Jim han sitter o pluggar. Så duktig så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0