Grattis min Plutt!

Idag fyller min Aslan 2år! :) Han har fått god kaka och massa gos!

Tänk va tiden går fort!

   

 



 

 

:)




Idag har jag o mamma vart hos Hasse. Kollat på hans nus som han håller på o bygger på. Han ska sälja det, men blir det inte sålt så kanske jag eller mamma kommer o hyra det. Åh, det va såå fint!!! Vill verkligen ha!!!:)
Då skulle jag bo granne med Nilsteinarna och Hesslingarna;) hahaha.. VILKEN DRÖÖÖM!! Haha.. :P
Ne, men vill ha ett hus! Och det va såå fint!! ÅH!!
Men vi får väl se..

Jag o mamma va o beställde min tapet oxå. Kommer bli suuupersnyggt!!:D Men har upptäckt att jag äääälskar turkost!! hihi.. Ni får se sen:P

Guud va kallt det är idag!! Har haft strumpbyxor, jeans, raggsockor och varma vinterskor. Linne, t-shirt, tjock cardigan. Ja o halsduk, mössa, vantar o jacka oxå såklart!:) hihi..
Aslan tyckte det va lite kallt! Så han fick ligga på sin favorit plats!:) hihi..



Nu ska jag plocka lite här hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0