Glad och Lycklig!

Har vart en riktigt bra helg tycker jag!
I fredags så va ju Johan o Lejph här. Vi gjorde korvstroganoff med ris och sallad. Sen blev det Band of Brothers. Morrötter, gurka, äpple o dipp.
Kvällen vart ganska lugn. Lejph satt o tränade hundarna. Han ville få Zorri o ligga och få Skrållan o rulla runt. Han lyckades faktiskt med båda!:D Va roligt!
Vi spelade lite gitarr och så kriga dom lite oxå på Xboxet.

Sen så va det ju självklart med lite sånt här oxå...



Leif va tvungen o visa ett nytt grepp han fått lära sig. hahaha.. Ser ju..hmm.. bra ut.. =S

När klockan va halv2 så åkte Johan hem. Vi andra tre gick ut med hundarna. Sen satt vi o prata en stund o sen blev det sängen.. Såå skönt!:) Hihi..

Gårdagen va lugn.. Jeif åkte härifrån 8på morgonen. Han skulle jobba. Jag o Jim sov fram till kvartöver 11. Då blev det ut med hundarna. Jim åkte o jobba. (12-16) Så under den tide så tittade jag på ett Greys sen blev det duscha. Föna, platta o locka. Guud va svårt det är o locka!! Kan typ inte! Tycker lockarna står åt konstiga håll o kanter. Men löste sig tillslut:P
 
När klockan va kvart i 5 kom Jim o Johan o hämtade mig. Vi skulle hem till Kattis. När vi kom dit så väntade Lasagne=D Och så hade hon gjort fetaost-paj med spenat i oxå. Den va faktiskt riktigt god!:D Blev chockad av att jag åt den. Haha.. Sen så skulle vi fixa lite bröllopsgrejer. Men det krånglade till sig. Så vi spelade GH istället;) haha..
Jag o Jim va hemma kl 22.45. Då kollade vi på tv. Det började en film runt 12 som vi fastnade på. Så blev sen i säng igen. Men kände min pigg imorse!:)

Mamma o bror ligger hemma o är sjuka.. Stackarna! Så mamma ringde här för en stund sen o ömka sig. Hon va sååå sugen på kebab. :P Så vi köpte kebab åt henne o bror. Så då vart dom glada!:D hihi..

Jim drack en smotie igår. Det va några andra som ville ha..
   

Nu ska jag ta en bit sockerkaka.... :)

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

tycker att du blev jättefint i håret :)

2009-01-25 @ 19:11:03
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0