Gårdagen.

Shit vilken dag de va igår!
Vi va inne i stan och lämnade in mitt wii, så det skulle bli chippat (så vi kan bränna ner spel istället för o köpa) och så bytte jag skal på de oxå. Svart istället för vitt.
Men do, skulle inte bli fördiga förrns senare under dagen. Så va bara o åka hemåt igen. Vi åkte till SKRAPAN, skulle äta ngt. Meen blev att vi gick im i PAUS butiken. Fick lyssna på vårt surroundljud. GRYMT! haha.. Och sen så åkte vi därifrån, hittade inge god mat..=/ Så viåkte till Kista. Käkade4 o gick till Apoteket. Sen bar det iväg igen.. Nu skulle jag till psyko. Kände inte alls för det! men men... Så satt där en timme. Sen bar det iväg till Jakan C. Skulle till Hasse o göra synundersökning och lämna in mina trasiga glasisar. Fick iaf ett par linser, så nu ser jag igen! haha.. Juste, Jim köpte "Toys for Girls" till mig.:) Så nu har vi varsin! Min är rosa och hans är svart.:) Så nu står dom fint på Malmbyrån där hemma. Ja, iaf, när vi va klara hos Hasse så begav vi oss in mot dtan igen. Plockade upp Fanny och åkte för o hämta wii:et. Meeen dom va inte klara, så vi fick vänta i en timme typ! haha.. Men det va ganska kul! Killarna som jobbade där hade nog roligt;) Två brudar soom sitter o stirrar på dom:P haha..
Men när kl va 18.15 så fick vi äntligen min wii! Såå fint!! Då hade vi suttit där i, ja en timme o lite mer..

Men för er som trodde att dagen va skut här har fel! haha.. När vi va klara dör så åkte vi till Leif, han skulle ha sitt passerkort till jobbet som han gkömt hemma hos oss. Så pratade lite o åt lite morot. Seeeeen åkte vi till Stinsen, in på panduro. Köpa färg till högtalarna som vi ska ha i sovrummet. (måla dom svarta) och så köpte jag lite smyckes grejjer. När vi va klara där gick vi o åt. Jagn åt en Foccacia och Fanny med. Jim va inte hungrig så han tog bara en dricka.
Nu när vi va klara där så åkte vi äääntligen o handlade på ICA. Behövde fylla upp kylskåpet igen:) Jim köpte massa soppor så han kan få i sig nått efter tand-utdragningen. :) Ochn när vi va klara dör åkte vi hem..

SÅÅÅ SKÖNT DET VA O KOMMA HEM! haha.. Resten av kvällen blev lugn. Klockan va ju ganska mmycket så. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0