Fyndat!:D

Så, nu har jag tid o skriva igen. :)

Idag så gick vi upp runt halv10. En service kille från Samsung skulle komma o kolla ett fel på Tvn. men, han kunde inget göra.. Men han skulle höra med sina kollegor o höra av sig igen. Så bara hålla tummarna.
Mamma har var hemma idag med, förkyld o hostar som en took! Så vi bestämde oss för o åka o fixa lite Chica grejer. Så vi åkte till BrommaZoo. Köpte bur och halsband. Jag köpte en skål till Aslan som hänger i buren hans. Skit bra! (Hittade den på Kanin-avdelningen för 20:- tror jag det va)
Sen så åkte vi till Erikshjälpen i Spånga. Dom säljer 2hand grejer. Mamma ville ha ett liitet puttunuttit bord till vardagsrummet. Men hon hittade inget. Meen jag gjorde!!:D
Champange glas! Och två ljushållare och nå litet fat av nå slag. Älskade färgerna!! ;)
Och allt detta köpte jag för 240kr. GALEET! Tror att Champange glasen ute i butik går på typ 5-600kr. Någon som vet??
Är iaf myyycket nöjd!:D

 

   





Fint va!:D hihi.. Är såå nöjd! Ska bara köpa nå ljus oxå! :)

_______________________

Imorrn är det försäkringskassan som gäller. Prata om arbetsträning. Så håll tummarna på att allt går som jag vill!! Är lite nervös! Dom kan ju göra ptecis som dom vill=/ Dom som bestämmer lixom.. Blää..

Sen imorrn runt 2 ska jag till Kista. Träffa Fanny o åka till salongen. Hon ska få fixa mina naglar. för nu börjar dom lossna. Blir rött igen, men ska göra nå hjärta av nå slag med stenar på. Bir super tror jag!:D hihi..



Såg precis på reklam för mascara. Ni vet dom där mjuka borstarna i silikon(eller va de nu är.) Har ni tänkt på att alla är i olika färger jämt? Min jag har är typ grön. Den på reklamen är Gul. Sen finns det röd, rosa, blå osv... Varför gör man dom i färg för??? Det syns ju inte.. ?? Förstår inte!

Nu är det TopModel!

Herrå!!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

fel på tv redan? Det är lite sim och hemköps kompisar jag ska hinna med.

2009-01-28 @ 14:47:01
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0