11år....

Idag är det den 23Januari. Vilket betyder att det är 11år sedan min farfar dog.... 11år sedan jag såg min farfar lämna oss. 11år sedan han höll min hand...

Känns inte som att det gått 11år! Pratade med pappa om det idag och ingen av oss förstod det inte riktigt.. Om exakt 1månad är det 11år sedan min morfar dog...
Både min morfar o farfar dog av cancer.. Samma år, samma datum, med en månads mellanrum..
Den 16januari så va det 11år sedan en vän till familjen dog. Av cancer...
Mitt år, 1999, va ett tufft år! Det året  är väldigt suddigt..! Men minns det som är viktigt att minnas!



Jag o pappa på midsommar 2006

________________________________________________

Åh, vi har fortfarande inte fått upp tavlorna på väggen! Så nu skiter jag i de o lägge rupp bild så ni får se hur det ser ut..



Jim ville oxå att jag skulle lägga upp en bild på vår tv del. För han är så nöjd;)



Zorri har även fått en jätte fin bädd som hon får ligga i. Såå gosig!!:D Vill fan oxå ha en! haha.

 

Vi har även köpt en ny borste till hundarna. Den är super-duper bra! Tar bort underhullet i pälsen. Helt sjukt va det ser ut när man borstar!







Jim fick ihop en så stor hög med hår att det blev som en melon! hahaha.. Såå skönt!!

Gud vilket Bild-inlägg! haha..

JUSTE! Vi har ju köpt en hylla till hallen. :) Har nog inte visat det..


Blev väldigt mysigt!:) Hihi..



Ikväll blir det spel-kväll. Johan o LEJP kommer hit. :) Vi ska äta korvstroganoff och ha trevligt!
Sen imorrn så ska Jim jobba på dagen o på kvällen ska vi hem till Kattis. Äta god middag och fixa inför deras bröllop. Blir super kul tror jag! :)

Nää, nu blir det ut med hundarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0