Ynklig!

Åh, sov såå dåligt inatt!! Har drömt hemska drömmar om kastreringen! Att dom ringer o säger att han va tyvärr allergisk mot narkosen och att han nu är död... USCH!!

Meeeeen, allt har gått jätte bra idag!!! :) Jim åkte o lämnade honom där idag. Stannade tills han hade fått sina lugnande o så. Sen så åkte jag o mamma dit runt 13 tiden. då va han på uppvaket. så vi fick vänta en stund innan vi fick träffa honom.
Men guud så söt o ynklig han va när dom kom ut med honom!!! Stackarn!! han låg inlindad i en handuk med värmefilt. hade kanyl i benet o rakad mage. Snuuuuff!!!
Veterinären kom o berättade att allt hade gått jätte bra!! så vi fick åka hem. Guud så han piper!! Stackarn!!
Nu har vi kommit hem iaf. Så bäddade ner honom i Zorris bädd med filt o grejer. Men hn ville inte ligga stilla. Så nu vandrar han mellan sin bur o Zorris korg.
Vi fick ett smärtstillande på receept oxå, så vi ska hämta ut det imorrn.
 Har tagit kort, men minneskortet väägrar o fungera i datorn! Vet inte vad som är fel...

men nu ska jag ta hand om min pluttis!!



Kommentarer
Postat av: linn

Hej!



Jaså okej, neej de umgås inte alls faktiskt. Inte vad jag vet iaf :)

Vi har varit ihop i 2 år snart! :)





Jag kom till sista testet på PHS, går jag vidare ifrån det så kommer jag in på PHS! Så det känns skitkul:)

2009-02-04 @ 21:17:02
URL: http://linnhildingsson.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

aa jag tror också på det :D puss

2009-02-05 @ 15:41:33
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: linn

Jaa det är ganska länge:)



ja, jag är ju det...bor fortfarande där...visst är du också det?

jag gick ju i samma klass som benny....ni var väl ett par där ett tag? ha ha, har så dålig koll...

bor du i barkarby också?



ja, det hoppas jag med:) den är i två år:)

kramar



2009-02-06 @ 10:39:22
URL: http://linnhildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0