RUBRIK

Söndag...... Guuuud va triiiiist!! Just nu är verkligen allt tråkigt!! Beror väl på vädret antar jag.... =/

Idag så jag vi upp kl12. Jag hade verkligen iiingen lust! Meeen, Fredrik o Jean va på väg. (klassisar till jim) Så va bara o gå upp! Gjorde mig en SandwichMixto. SÅÅÅÅ GOTT!! Det är en stekt smörgås (med massa smör) och så ost o skinka. Asså, längtar såå sjukt tills jag kommer åka till spanien och får äta sån! GAAAH!
Jaa, så nu sitter jag i fotöljen o skriver. Har Aslan i knät. Och killarna sitter i soffan o försöker plugga. Men dom är inte duktiga kan jag säga.. Vi är alla heeelt uppslukade av "Sveriges värsta bilförare" Heeelt sjukt va dåliga dom är!!! Haha..

Ikväll blir det Flygande Jakob. Ska bli muums!:D Sen blir det väl o kolla på nått. Klockan 23landar mamma. Så vi ska vara på Arlanda lagom till dess. Ska bli roligt!:)
Helt stört, jag har inte träffat mamma sen i Torsdags, saknar henne toook mycket!!!
Är såå nyfiken på hur Chica ser ut!! Hon vill tydligen inte ligga i sin bur, men inte så konstigt kanske.. Är man van o springa runt o bita dom andra hundarna i bakhasen så vill man väl inte ligga still i nån bur i 4timmar?! :P

Nu blir det o ta fram kyckling!


Herrååå!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

jättefin design darling!

2009-02-08 @ 17:37:54
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0