PICTURES

Blir tokig på mitt minneskort till kameran! Det har inte kommit upp något i datorn (bärbara) när jag stoppat in det. Och jag blir så frustrerad! Så tänkte jag; "Men jag provar o stoppa det i den vanliga datorn" O ja visst! Där fungerade det!?!!!! Gah!!=/

Nu har jag iaf laddat in massa bilder i datorn igen.

So here we go!


Aslan nyhemkommen från Veterinären. Min ynkliga pojke!!


Min Snygging;) (Mycket skäggig dock) ;)


Lilla Chica o Zorri


Här ser man ju lite av hur liten/stor hon är. Bus-fröken!


Börjar bli lite trött efter att ha sprungit runt o busat.





Min Plutt med sin krage på. Stackarn! Bara några dagar kvar. (7av10)


Skrållan:)


Utslagen valp i soffan!


Såå söt och fläckig nos!:) hihi..


Ja, nu va bilderna slut. Ska ta fler imorrn.:) Då ska Chica vara här igen. :) Myyys!! hihi..

Nu blir det plocka disk. =/

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh gud vad söt!! Vill bara pussa och krama! :)

Vill också ha valp... Gaaah! :)



Puss

2009-02-11 @ 19:40:07
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

chica är ju underbart fin!

2009-02-11 @ 20:15:29
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag vill med ha valp!!!!!

2009-02-11 @ 20:42:59
URL: http://pandieloo.fnos.se
Postat av: *Sandi*

Åååå va härligt söt hon är, den lilla =) Fina bilder!! Hmm?? Bra brun-utan-sol spray??.. vill du ha jätte brun färg (=2 mån.semester i Grekland??) haha då ska du köpa Pitz Buin spray mörkbruna kartongen.. Den ljusa kartongen är kass!!



O vill du se ut att ha en svensk-sommar-bränna så skulle jag nog säga L'Oréals No Hands Spray.. Båda kan du använda på både kropp o ansikte. Glöm inte att peela o fukta innan du börjar.



Lycka till gum's! o ha en jätte mysig kväll imorgon.. idag.. eller vad det nu är.. haha klockan är ju faktiskt 03.39 skrattar



Kraaaaamisar!! <3

2009-02-14 @ 03:39:18
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0