...TYST MINUT...

Tänk va snabbt det går! Ena sekunden är ens vän bakom en och nästa... Framför bilen ute på gatan..

Har idag en tyst minut och ljus tända för att igår kväll så sprang en hundvän till oss ut i gatan..
 Han gick bort i bilen på väg till sjukhuset.
När jag fick höra det här så sjönk hjärtat djup ner i magen på mig... Ögonen blev alldeles oigenomträngliga av tårar och hjärnan förstod inte riktigt att det hänt! Man tänker aldrig på att det KAN hända!
Faxe va en pigg, glad och framförallt lydig schäfer pojke! Han älskade att ligga ute på gräset, tugga på sitt ben o titta på folk som gick förbi. Vad hände? Såg han någon?

Usch! Vill inte ens tänka tanken på hur det gick till eller såg ut... Tankarna flyger idag om Min hund skulle råka ut för något sånt där! Vet inte vad jag skulle göra!! Vad gör man?!!




_______________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0