NYTT:)

Vilken kväll det blev!
Strax efter att jag skrivit sist så kollade vi på Band of Brothers. Mycket bra!! När det va slut så gick vi en prommis med hundarna.
När vi sen kom in igen så satte jag mig här. o killarna skulle spela lite till. Jag tänkte att jag skulle fixa nu design här. Guud va svårt det va o bestämma sig för vilken färg jag skulle ha!! Slutade med att det va jag o Leif som, satt o höll på här o trixa o fixa. Har tagot bort grejer och fixat så allt ser snyggare ut. Är riktgt nöjd! Lite svårt för den gula färgen, men den gav lite lyster o chock;) haha..

Och ja, bakrundsbilden är min tapet;) haha..  Hittade inge bättre. Kunde ju inte ha pärlor här med så.. :)

Jaa, nu ska jag o Jim gå med hundarna. Sen sängdax.
Leif gick för en halvtimme sen, så han kliver nog in genom sin dörr nääärsom! :P


TACK LEIF FÖR HJÄLPEN!!!

Kommentarer
Postat av: Leffe

Hemaaaaaaaaaaaa :) Tack för supergod pizza! Förresten ser färgerna heeeelt annorlunda ut här hos mig... :(

2009-02-08 @ 02:14:16
Postat av: Steffi

Haha, det va verkligen "näär som helst" !

Tack för sällskapet!

Men ser färgerna konstiga ut? Ser du att jag fixat vit text på "side" oxå och att jag fixade texten så paddingen vart bättre?:)

2009-02-08 @ 15:17:39
Postat av: Leffe

Ja, jag tror fanimej jag måste ha kommit igenom dörren medan du skrev inlägget!!



Ja, asså, det såg konstigt ut igår. Nu är det mkt bättre (kanske bara var trött) men den vita texten i "side" är alldeles för liten och smälter in i det gula (på min skärm iaf). Paddingen är mkt bra dock :D. Kram!!

2009-02-08 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0