<3

Ja, igår va den där dagen som alla flickor älskar!
Tror faktiskt att det är våran dag!;) Hihi..
Jim hann inter mer än o vakna igår morse innan jag satt på säng kanten med hans paket. :) Hihi..
Han fick känna o klämma lite, men inte skaka! Och fundera på vad det kunde va... Han hade inte en aning förens han fått bort pappret. "Ah, något jag kan ha mina klockor i!!"   "Tror du det" sa jag:P hahaha.. Han blev jätte jätte glad!!:D hihi..
Jag känner mig ganska duktig som har gjort den här!:) Hihi..

     

När han fått sitt så gick han ut o hämtade mitt:) Ett rött, ganska stort paket. VAD KAN DET VARA!!! :P Hihi..
När jag öppnade så va det min tröja jag velat ha ett tag nu! :D Blev såå glaad!! Hihi..



När vi öppnat paket o pussats massor så gick vi ut med hundarna och åt sedan frukost. MYYS! :) hihi..
Sen blev det dusch och fix.
Jag lockade håret och sminkade mig medans Jim.. jag vet inte vad han gjorde.. :P haha..

När vi va klara så åkte vi iaf till Stinsen. Gick runt lite där o kolalde. Vi köpte tennisbollar åt Skrållan. Gissa om hon blev glad när vi kom hem!;)
Sen åkte vi till ICA oxå. Va tvungen o köpa lite frukt o sallad.

När klockan va 18 så va vi hemma o hämtade hundarna, körde hem dom till mamma och åkte sen till Kista.
Vi skulle hämta ut våra biljetter, men shit va folk det va!!!!!! Gick ju knappt o ta sig fram!! Haha.. Men vi fick tillslut våra biljetter... BrideWars skulle vi se.
Vi gick sedan o åt. Vi skulle ha ätit där vi åt första första gången tillsammans, men det va alldeles för mycket folk! Så vi gick faktiskt till Food Courten (hur nu det stavas.. haha..)
Meeen guud, när vi ätit klart va det typ 45minuter kvar till filmen börja... ÅH! Vad gör man i Kista i 45minuter?! JOO!! Kollar på skoooor!:D hihi.. Hittade massa fina! Men jag är ju en flicka som inte är duktig på o gå i högklackat, så fick bara fantisera om hur det skulle vara o ha dom på sig;) haha..
Filmen va riktigt bra iaf!! Massa skratt och gråt.. :P Nu längtar jag ju bara tills den dagen det är dax för mig o Jim! :) hihi..

Ojoj, kom hem till mamma efter middag o film. 6 hundar som mötte en i dörrn;) hahaha.. Galet!! Men hon berättade att det hade gått jätte bra! Skönt! Vi va väl hos mamma i en timme typ. Myste massa med Chica. Såå mysig hon är alltså! Haha,. Underbart!:D

Men iaf, våran alla hjärtans dag va såå bra! :) Mysig och trevlig!!





Men måste säga, guud va svårt det är att locka håret!! Blir bra, tror jag. Men känner mig liiiite 80-tal! Haha..

____________________________________________________________________________

Idag så är det riktigt lungt! Johan kommer hit ikväll. Vi ska äta lövbiff med potatisklyftor. Guuud så gott! Har bara varit god mat hela helgen! Riktig lyyyx helg;) haha..

Nää, nu måååste jag äta något!!

Kommentarer
Postat av: Cobra S

Riktigt bra med lockigt hår, tycker jag!

2009-02-17 @ 20:23:16
Postat av: Steffi

Tack tack!!:)



Jag tycker du har ett skönt namn;) hahahaha...

CobraStyle;)

2009-02-17 @ 20:36:22
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0