SNÖÖÖ!

Idag har det snöat, OM jag o Jim blev glada! haha.. Även fast det smälte så fort det snuddade marken så va det ändå snö!!:D
Just nu är det minusgrader ute, det är nog det bästa!! Vi behöver inte klä på hundarna:D hihi.. Dom va som tokiga när vi va ute förut, bara för att det va kallt o fruset i gräset. :) Så söta!!

Idag har jag vart på 2 möten. Så va hemma från jobbet, blev så stressigt o hinna med. Men imorrn så ska jag dit vid 11 och jobba på!:) SKa bli skönt!

På torsdag så ska jag till Läkarhuset i Vällingby, ska göra en magnetröngten på foten och sedan röngta lungorna. Ska bli skönt o se vad dom säger.

Igår kväll va jag o Jim i Sollentuna Centrum, det va skit fint där!! Önskar bara att jag hade haft pengar o handla för oxå.. Meen, fick nya strumpor iaf;) haha..

Jims dator kraschade igår, så det blev o gå o köpa ett back-up system. Nu hade vi en sådan tur att grejerna på datorn inte försvann, meeeeen om det händer igen så vill vi vara på den säkra sidan! Det finns ju ändå fööööör mycket grejer på datorn som man inte vill ska försvinna.

Nää, nu ska jag dra min mot sängen.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0