HALT!

Min dag började inge vidare direkt.. Fixade mig, åt frukost, gick med hundarna och sedan skulle jag gå till jobbet.. Jag går o pratar med mamma i telefonen och plötsligt så far jag i backen!! Blir liggandes och känner smärtan som går genom benen.. Det enda som snurrar runt är att hoppas inte käna har gått ur led!!!! För mina ben hamnade i en väldigt konstig ställning när jag halkade! Och smärtan va stark! Mamma frågar hur jag mår och så kommer det en tant gående och sätter sig ned o här hur jag mår.. Jag känner mig lite chockad och sätter mig upp. Sitter där en stund och funderar på vad som hänt.. Hon ber mig ta det lungt innan jag reser mig upp och frågade flera gånger om jag slagit huvudet, men luvan och halsduken hade lindrat det hela. Hade jag inte haft vinterjackan så hade jag garranterat slagit huvudet i marken. det hemska va att jag såg att jag bara va centrimetrar från cement muren!.. Sätter mig på muren och andas lite.. Reser mig sedan och går hem.. Stel stel steeel! Riktigt ont i knäna och i ljumsken. Hem och försöker få av mig klädern, jeansen är dyngsura i baken av regnet från marken.. Kryper ner hos Jim i sängen och börjar gråta lite.. Jim undrar vad som hänt och jag berättar allt, han kramar om mig och efter en stund så sover jag.. Men väldigt oroligt!
Vaknade upp och va fortfarande kall om rumpan så jag tog mig upp ur sängen, stel som en staty och smärtan i ljumsken kändes! Tog mig in i duschen och stod där o lät värmen rinna över mig...
Suck...
Har fortfarande ont, känner även värk i vänstra knät i vissa rörelser. Men blir nog bättre under helgen.
Så typiskt asså.. Är så trött på detta! Smärta och sjukdommar.... =/

Jim står i duscen just nu, sen ska vi åka hem till Leif i hammarby. Vi ska äta mat tillsammans och så tänkte jag att vi ska baka pepaprkakor. :) SKa bli trevligt!!

Måste bara handla pepparkaksdeg oxå;) haha..

Vi hörs imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0