PICTURES

Lite bilder från vpran dag i söndags. :) Och eftersom det inte är jag som hållt i kameran så vart det intr så mycket bilder. "jag vet inte hur man gör" eller "vilka inställningar ska det vara.." "jag ställer på auto läget" ""SUCK"" haha..


Lite prat i vardagsrummet. :)


Bettie ville ha tåååårta!!




Hannas tårta med flygplan på.


Min tårta med massa fint strössel!!


Nu sa vi blååååsa ut!!


Men Hanna ville inte blåsa ut dom. haha..




My love!






Dom där prinsses tallrikarna som vi köpte... :P haha


Jag fick pengar!


Hanna kröp runt och morrade på golvet:)




Faan, han miffar sig bara på dom korten jag blir bvra på! Så nu får denna vara här!! hahaha..


Hanna äter Non-stop




Leif blir lite mobbad för sin sallad han gjort.




Syrran spelar DJ-hero.


Pohan fick paket..


..och även Lejph:)


Här va jag snabb fram med kameran!!


Såhär går det till när man gör kaffe hemma hos oss. :) killarna är lite sura för att kaffe bryggarn gick sönder för ett bra tag sen..


Johans snygga outfit!:)


Mina händelser på Facebook i söndags. :) 29stycken. Tror jag aldrig haft så mycket! haha..

Nu ska jag göra en 2009 lista! Hittade en på Kenzas sida. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0