CHRISTMAAAAS!!

Igår va det Julafton! Va en trevlig dag med massor av mat och snö!:D (och hundar) haha..
Vi va alltså 8 två benta och 10 fyr benta! Men det gick super!! Dom va så lugna och duktiga. :)

Hanna fick massor av klappar och va jätte glad! Micke va oxå super glad! :D haha..
Ja, alla blev ju glada över sina grejer, men så roligt o se dom "små" öppna sina paket. :)
Jag fick massa fina grejer! Ett oljeljus från mamma, pengar, ljus, en underbaaart fin stor giraff från Jim och lite mer pengar;) hihi..

Nä, nu tar jag nog o lägger in bilder istället för o sitta här o skriva!




Mamma skulle va lite fin i håret!:D


Massa stooora paket!!:D








En sväng...




massa snö!:D








Dax för mat!!:)


Och då blev Jim trött;)








Våra vovvar;) (min giraff står i det höga paketet uppe i hörnet) :D





Haha, nästan ALLA hundar!!:D


Ser ni tungan;)


Jag fick inte ta kort inte...




Så glaaad man bliiir!:D




Spanien va med oxå över datorn!:)






Hundarna ville oxå vara med:)






Jim fnular på vad han får....


Och skrattar högt när han ser och förstår vad det är!:D haha.. Små rollers o ta bort hår med;)


Och jag med min kääära!:D


See så fin!!






God Jul!:D




Jag o mormor


Puuuuuusss!




Mamma o jag!:)




En tjejja med choklad runt hela munnen:P


Såhär ser det ut när man leker lejon




Ett sött avslut på kvällen.. :)



Nu ska vi gå o sova... Imorrn blir det bak. På slndag firar vi mig i Hanna. :) 23 och 3 år:) Myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0