B-DAY!

Måndag. Snart är det nytt år. Undra hur det kommer bli.

Igår va det kalas iaf. :)
Jag kom hem till Bea o gänget vid 12.30. Då klädde jag på hanna och så gick vi till Ica. Vi skulle ha papperstallrikar. Kom hem med vanliga papptallrikar, plastmuggar, prinsses papperstallrikar, mrinsses muggar och servetter. Godisekoration till tårtan och Non-stop. haha.. Såå söt unge asså!! Hon ville ha massa andra grejer oxå, men sa nej:P haha..
När klockan slog 14 så kom alla gäster. :)
Blev paket och fika. Mycket trevligt!!
Fick pengar, handdukar och presentkort på New Yorker!:D
Kom hem hit vid 17 tiden. Då va det dax o laga mat och vänta på Leif, Johan och Fanny. Pappa, Carina och Syrran va här oxå.
Blev Kyckling med pasta och saffranssås. Såååå gott!:D Sen tårta o kaffe;) haha
Vi va mätta kan jag säga!! Men vi hade jätte trevligt!!
Fick present av dom oxå. Av Fanny en kokbok med bara kyckling( kommer väääl till användning här hemm;) ) Och en nyckelring som det står Love på. :) Av Leif och Pohan ska jag få Makro-ringar till kameran!!:D Underbaaaaart!!! Fick det finaste kortet man kan få av dom oxå!!:D  SKa ta kort på det sen. :)

Nu ska jag o Jim åka till Sollentuna o så ska jag shoppa!:D hihi.. Måste hitta nå snyggt o ha p Nyår. :)

Lägger upp bilderna sen. Orkar inte göra det nu...



Kommentarer
Postat av: Agilitydreama

Jag har bott i Sollentuna, Edsberg. Armborstvägen och Jaktstigen. Trives ypperligt.

2009-12-28 @ 20:23:51
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0