VILKEN HELG!!

Har varit utan internet och tv hela helgen... Riktigt irriterande har det vart!!=/

Meen, nu fungerar det igen!

Annars så har jag vart hemma hos mamma. Vi har vart ute med hundarna så dom får vänja sig tillsammans. Dm fungerar super ihop! Sen har vi vart på lägenhetsvisning i Viksjö. SÅååå sjukt fiiin!!:D Jag vill ha den!! :) hihi..
Igår kväll va vi hos Kattis och Jocke på middag. Mycket trevligt!!! Kattis pappa och hans fru va med. (dom bor i finland) och Jockes föräldrar. :) Vi fick en grekisk gryta, ris, potatis, tzatsiki, bröd sallad osv osv... Sååååå goooott!!!:D haha.. Efterätt blev det melon. :)
Mycket bra helg!!:)

Är såå glaaad att dom är hemma nu!!:D Bea jobbar sin första dag idag. hoppas på att det går bra!!
Jag börjar kl 14.30. Ingen större lust, men men.... :/

Jag har vart sååååå duktig idag!! Vart o tränat! :) Är heeeelt slut i kroppen! Ont i benen och armarna!:P haha.. Men faan, duktig asså! :) Måste äta något nu! Håller på o hungra ihjääääl!!! Tror dock att jag måste gå till konsum o köpa något.... Hmm.. Äh, det löser sig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0