MY SOVROOM!

Söndag. Sov huuuur länge som helst idag!! Åh, sååå underbaaart!! Vägrade gå upp! haha..

Har idag inte gjort särskilt mycket. Duschat, suttit vid datorn och drömt mig bort, ätit och pussats. :)
Va ute med Skrållan och tränade en stund oxå. Klickat och så har hon fått korv. :) Duktig tjej!
Men tusan va svårt det är o klicka på allt hon gör! För det ända hon typ gör är och sitta, ligga, skälla o så om igen! haha.. Så man får verkligen vara snabb när hon kollar på en, vrider huvudet, lyssnar på något, osv... Svårt!! Det jobbiga är ju bara att hon inte bryr sig om bollen.... Korven är viktigare!=/ Ah, får se vad Sandra o Cissi säger på Tisdag.

Har kort från vårat sovrum.
Dom är tagna av mig och inte av Leif som har fotograferat vårat v-rum med speciell blixt. Så mina bilder är inte lika fina som hans:P haha..


Sängen- köpt från SOVA. Sänggavel är från IKEA. det är seras Järpenhyllor. :) Säng"Borden" är oxå järpen hyllor. tillsågaed och uppborrade. :)
Lampan i taket är från MIO.


Miin 1½års present från Jim. :) Våra förlovningsringar.


Min sida av sängen. :) Hundtidningar på hög!


Jims sida.


Åh, vilken snygging!


Min lilla hylla med alla smycken (oäkta smycken) och Jims klocketui som jag gjorde till honom till alla hjärtasdag.


Hylla mellan fönster och garderob.


Schablon som jag och Johan målat. Vill inte ha den längre, är inte så nöjd.. Så blir nog o måla över den när tillfälle ges. :)


Tv och kista med klädhög. :) haha.. Den ser alltid ut sådär, så ville att ni skulle se den sanna sidan av vårat sovrum och inte nån välstädat och fejk;) haha..

Hoppas ni är nöjda!

Nu ska jag .. ja jag vet inte.. :P
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0