SÖNDAG

Helt slut!! vet inte varför jag är så trött..

Idag har vi iaf vart på två visningar. En i skälby och en i Viksjö. Den i skälby va inte alls va vi hade förväntat oss... Tyvärr! Men kom fram till att platsen va inte den bästa... Lite långt bort lixom.. Men lägenheten i viksjö va fin! :) Badrummet behövde en förbättring bara.. Men gick  leva med. Så vi får väl se.

Annars idag, VARMT! Har tagit det ganska lugnt. Men ta det lugnt uppe hos mamma är ALDRIG lugnt!! för det första:8hundar(!!!!) , en hanna som vill ha uppmärksamhet, Micke som vägrar lyssna när man ber honom skruva ner och jaaa... Full rulle heeela tiden!!

Kom hem för en stund sen. Och är själv hemma, ja förutom hundarna såklart. :) Jim är o hjälper Åke i garaget.
Vet inte vad jag ska hitta på.. Men blir väl någon film tror jag. :)

Imorrn har jag psyko kl 11. Har inte vart där på flera veckor nu! Känns bra!:) Sen jobbar jag kl 14.30-16.30 typ.

I veckan blir det o städa här hemma. Damma överallt och måste städas ordentligt i köket. Torka luckor och hyllor.
Vill ficka lite i vardagsrummet. Nya ljuslyktor i olika färger. Hösten är ju ändå påväg, så vill fixa lite. Vill kolla på tyger oxå o sy kuddar till soffan. :)
Vill ha nya gardiner i köket oxå! lite mer ljus lixom. Åh, vill så mycket!!!:D hihi...

Bjuder på lite bilder från igår.


Hanna leker med sina nya grejer. :) Hink, sil, spade, kratta, battenkanna och skottkärra. :)


Chica påväg o attackera Aslan...


Sen sprang hon i höga gräset o kom ut o såg ut såhär..... =/ Massa smååå karrborrar!!


Körsbääär!:)


Fina och väldoftande rosor!


Fin solros


Grönsakslandet:)


Ännu en solros.:)


Tjockis Bettie:)


Bea njuter av skuggan. :)


Hanna visar sitt vinbär.




Röda och vita vinbär


Här är dom små jävlarna som satt i heeela Chicas päls!!


Hanna filosoferar i gräset med ett körsbär.. :)

Nähä, nu ska jag ta o ta en varm dusch o sen film i soffan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0