ToRsDaG!

Torsdag, guud va veckan har gått fort!!! Imorgon är det fredag lixom. haha.. Så skönt!!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Har vart ute hela dagen, så skönt! Förutom att luften står still... Får gärna blåsa liiiite! :P
Ska strax gå iväg till gymmet. Har ingen lust alls, är helt sluuut! Men fan, drar dit en stund och joggar lite.. Sen kan jag vila när jag kommer hem. :)

Imorgon är det som sagt Fredag. Jag jobbar till 13, efter det så ska vi åka till Örebro. Jim ska till en bilskrot där o köpa en grej. Så vi gör en roadtrip av det hela;D Leif ska nog med oxå. :) Så det blir o sjunga och skratta i bilen;D hahah..

Annars i helgen blir det nog o spendera med Hanna. :) Komma ut lite med henne o leka!:)

Åh, middagen igår hos Kattis o Jocke! Guuuuu så gott! haha.. Hon hade gjort mosaka(hur det nu stavas) Jag va lite skeptiskt, men tuuuusan va gott det va!!:D Hundarna sprang runt på gräsmattan och lekte med bollar och äpplen. :) Så söta! Dom sov som stockar när vi kom hem! haha..
Så sjukt trevligt o vara hemma hos dom! Önskar i hade tomten brevid dom;D haha..

Nä, fan nu måste jag dra innan jag tappar suget totalt!

Herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0