SKIT DAG!

Kuuuul att gårdagen va super!! Och man idag ligger i soffan och är sjuk... Denna vackra, och möjligtvis sista, fina varma dagen... Suck!
Vaknade under natten och kände mig varm. men tänkte att det kanske va för att det va så varmt i rummet.. hade svårt o somna om men somnade tillslut. Vaknade imorse, gick upp och kände hur huvudet dunkade och jag mådde inte alls bra... :( Så ringde till jobbet och sa att jag inte skulle komma.. Såå typiskt när det går så bra!! Men va ska man göra?

Ligger som sagt i soffan iaf.. Balkongdörren är öppen och jag ligger under täcket. Ganska mysigt! Förutom att det gör ont i huvet...

Måste få i mig något o äta oxå. Så ska ge mig på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0