R.I.P

Natten till idag har en hemsk sak hänt... En vän till mig o mamma, hans mamma /hennes farmor har dött i en brand... vi tror att hennes karl (som är ganska grovt alkoliserad) har blivit förbannad för att hon lämnat honom och eldat upp hennes hus....

Detta skrev min kära vän i sin blogg...

"Clas Göran, en alkoholiserad idiot kostade min farmors liv inatt. Min farbror pratade med henne i går kväll och då sa hon att hon dumpat honom, och att hon då var själv i huset. Han tålde det inte och var tydligen där då huset tändes på för två kroppar hittades i hennes hus. Jag vågar inte ens tänka på allt det han kan ha utsatt henne för innan han tände på huset. .. Störda alkoholiserade idiot!!! Han har inte bara förstört sitt eget liv utan så många andras också.
Jag och farmor som precis fått kontakt och lärt känna varandra. Mina tårar rinner för henne, och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta. R.I.P världens bästa farmor. <3<3"

Det är hemskt!! Tänk att sånt händer på rikitgt!! Usch....

Tänker på er!!♥


Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Men usch va trist o sorgset... Skickar en liten kram <3

2009-08-11 @ 00:07:29
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Va söt du är syster <3 Tack för att du tänker på oss! <3

Många kramar, // Therese

2009-08-11 @ 19:30:21
URL: http://erikssontherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo jag tror det är okej med Thomas, han hade inte lika bra kontakt med farmor som jag hade =(

Så har ingen aning.

Stooor kram//lillasyster <3

2009-08-12 @ 10:23:35
URL: http://erikssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0